POST-RACE PARTY at House of Blues

ma 18.4.2011

Mukana olleita juoksusankareita esiteltiin...

ja haastateltiin...

Viimeisenä lavalle tuli tämänvuotinen voittaja Geoffrey Mutai, joka juoksi kaikkien aikojen nopeimman maratonin (2:03:02).

Mutain vieressä naisten sarjan voittaja Caroline Kilel (2:22:36).

Tupa oli melko täynnä (onneksi kaikki eivät tulleet mukaan, eivät olisi mahtuneet).

Huomaa tämän juoksijan kengän kannan korkeus, on varmaan päkiäjuoksu hankalaa ;-)

Myös USAn toivo Ryan Hall (neljäs tänä vuonna) oli paikalla.

Mutai ja Kilel vielä kerran yhteispotretissa.

Mutai haastateltavana...

ja läpsyttelemässä yleisön kanssa. Webmasterikin sai tästä oman osansa.

Ilta jatkui diskojumputuksen tahdissa. Erkkikään ei olisi sitä kestänyt varttia kauempaa ;-)