JUOKSUTAPAHTUMA 18.4.2011
Saattojoukkoni (Marke ja serkkuni Marja-Leena) toivat minut autolla Hopkintonin lähelle, josta koulubussi vei sitten urheilijoiden kylään (athletes' village)
Urheilijoiden kylä, missä odoteltiin lähtöpaikalle menoa:
Nyt ollaan jo menossa lähtöalueelle.
Nyt on jo lähtölaukaus pamahtanut ja lähtöviiva lähestyy.
Kymppi takana, kellon ajasta vähennettävä n. 28 minuuttia (näyttää 1. aallon bruttoaikaa)
Huumoria matkan varrella: oikopolku tarjolla.
Wellesley Collegen tyttöjen muodostama "kirkutunneli" on kohta edessä, siitä on tallenteena vain videota.
Puolimaraton takana.
Keijukaisen peesissä...
Suomalaisilla (10 juoksijaa mukana) oli ainakin 3 kannustusjoukkoa, tässä yksi niistä.
Nyt noustaan kuuluisaa Heartbreak Hilliä n. 31-32 km kohdalla
Nyt on Heartbreak Hill takana ja loppumatka on enää laskettelua :-)
Ylävitosia oli tarjolla melkein koko reitin pituudelta..
Oma kannustusjoukkomme n. 38 km kohdalla.
Pakollinen poseeraus Suomen lipun kanssa. Kyllä nyt jaksaa loput 4 km :-)
40 km takana.
Viimeinen maili alkamassa.
Eri lähtöaallot (3 kpl) ohjataan omille kelloille.
Maali häämöttää...
... ja jää taakse. Huh, kyllä helpottaa :-)
Nyt jo alkaa hymyilyttää :-)
Ja eikun mitalit kaulaan.
Ja avaruuspeite niskaan.
Ja kohti varustebusseja, oma bussi taas rivin viimeisenä ;-)
Nyt on jo poistuttu maalialueelta.