JUOKSUTAPAHTUMA 18.4.2011

Saattojoukkoni (Marke ja serkkuni Marja-Leena) toivat minut autolla Hopkintonin lähelle, josta koulubussi vei sitten urheilijoiden kylään (athletes' village)

 

Urheilijoiden kylä, missä odoteltiin lähtöpaikalle menoa:

 

Nyt ollaan jo menossa lähtöalueelle.

Nyt on jo lähtölaukaus pamahtanut ja lähtöviiva lähestyy.

Kymppi takana, kellon ajasta vähennettävä n. 28 minuuttia (näyttää 1. aallon bruttoaikaa)

Huumoria matkan varrella: oikopolku tarjolla.

Wellesley Collegen tyttöjen muodostama "kirkutunneli" on kohta edessä, siitä on tallenteena vain videota.

Puolimaraton takana.

Keijukaisen peesissä...

Suomalaisilla (10 juoksijaa mukana) oli ainakin 3 kannustusjoukkoa, tässä yksi niistä.

Nyt noustaan kuuluisaa Heartbreak Hilliä n. 31-32 km kohdalla

Nyt on Heartbreak Hill takana ja loppumatka on enää laskettelua :-)

Ylävitosia oli tarjolla melkein koko reitin pituudelta..

Oma kannustusjoukkomme n. 38 km kohdalla.

Pakollinen poseeraus Suomen lipun kanssa. Kyllä nyt jaksaa loput 4 km :-)

40 km takana.

Viimeinen maili alkamassa.

Eri lähtöaallot (3 kpl) ohjataan omille kelloille.

Maali häämöttää...

... ja jää taakse. Huh, kyllä helpottaa :-)

Nyt jo alkaa hymyilyttää :-)

Ja eikun mitalit kaulaan.

Ja avaruuspeite niskaan.

Ja kohti varustebusseja, oma bussi taas rivin viimeisenä ;-)

Nyt on jo poistuttu maalialueelta.